Ohessa saman kohteen putkiremontin seitsemäs tiedote, kun ensimmäinen linja on valmis. Tämän jutun tarkoituksena ei ole kehua tai mollata urakoitsijaa, vaan tuoda esille tiedottamisen uutta mallia. Minulla ja vaimolla (+ pankilla) on ollut muutama sijoitusasunto jo yli 15v ajan. Remontteja on ollut paljon, enkä ole koskaan saanut isännöitsijältä yhtään sähköpostitiedotetta? Toki urakoitsijan paperitiedote on tullut alussa ja lopussa paperinen kysely lainaosuuksista. Yritän omissa kohteissani korjata tämän tilanteen ja pitää osakkaat oikeasti tietoisena missä mennään.
”Tiedote 7 / 23.3.2017
Ensimmäinen linja on valmistunut ja asunnot on luovutettu asukkaille käyttöön. Viimeistelytyöt on tehty erittäin hyvin ja tarkasti. Asukkaille on jaettu palautelomakkeet ja heillä on mahdollisuus reklamoida jos havaitsevat jotain korjattavaa kun normaali asuminen on alkanut. Ohessa kuvia eiliseltä päivältä. C-rapun yksiölinjan asunnot valmistuvat ensi viikon perjantaihin mennessä.
Sonera on palvellut meitä hyvin ja ovat tuoneet uudet päätelaitteet jo kellariin. Näin ollen uutta dataverkkoa otetaan käyttöön sitä mukaa kun linjat valmistuvat. Ensimmäisen linjan uusi tietoverkko on jo käytössä ja Sonera on postittanut asukkaille liitteenä olevan tiedotteen (CAT-kytkentäohje).
Kuva 1= valmis WC seinä
Kuva 2= valmis laajennettu kylpyhuone
Kuva 3= valmis KPH paneelikatolla
Kuva 6= valmis KPH levykatolla
Kuva 7= uusi antenni- ja datapistorasia
Kuva 8= rakentamismääräysten mukainen kynnys (kylpyhuoneen lattiasta muodostuu kaukalo).
Lähipäivinä tontille tulee taas rekkakuormallinen lisää tavaraa. Pelastustie pyritään pitämään auki ja kuormalavoja ripotellaan nurmikkoalueille.”
Erään osakkaan palautetta huhtikuulta 2017:
”Kiitos erinomaisesta isännöinnistä tämän vaativan remontin aikana. Työ on laadultaan ensiluokkaista ja sinun viikoittaiset tiedotteesi kuvineen ovat pitäneet hyvin ajan tasalla.”
Toki tämänkin hankkeen aikana oli haasteita ja vaikeuksia mutta niistä seuraavalla kerralla.
Vastaa